Selasa, 28 Julai 2009

July 28th 2009 - 17:10.. Cyber Journey Begin.

Assalamualaikum semua,

Terima Kasih kepada semua pengunjung yang mungkin sengaja ataupun secara tidak sengaja melayari puchonghebat.blogspot.com. Blog ni aku create sebenarnya untuk berkongsi segala perkara tentang sebuah tempat yang di beri nama P.U.C.H.O.N.G.. Oleh kerana masa tidak mengizinkan untuk aku menulis walupun sedikit tentang tempat nie.. aku memohon maaf, tapi aku pasti akan tuliskan jugak pasal tempat nie sebab banyak perkara yang aku belajar kat sini, banyak perkembangan dan perubahan wajah yang berlaku sejak aku menetap kat sini lebih kurang dari tahun 1984 rasanya..

Ok la.. buat masa ni aku lebih suka ceritakan macam mana Puchong tahun 1984, sehinggalah Puchong tahun 2009. Apa yang menarik tentangnya..? So tunggu cerita aku yang akan datang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pokok Getah

Pokok Getah
Ni la gambar pokok getah, bukan apa mana la tau kalau ada geng-geng yang dah lupa camana rupa pokok getah..

Kapal Korek

Kapal Korek
Kalau dulu kita akan selalu nampak kapal korek disebelah kanan selepas melepasi Batu 8.